Strona główna


 

OFERTA DLA BIZNESU - BADANIA

Korzystając z kompleksowego wsparcia badawczego oferowanego przez Pracownię Badań i Doradztwa „Re-Source” znajdziesz odpowiedź na szereg pytań związanych z funkcjonowaniem Twojej firmy:
   

Badania preferencji i opinii klientów 

 

Jakie są oczekiwania Twoich aktualnych lub potencjalnych klientów? Co powinienieś zmienić, by pozyskać nowych nabywców?

Badania satysfakcji klientów

 

Co w największym stopinu decyduje o zadowoleniu klientów? Jakie elementy oferty lub systemu obsługi klientów wymagają zmiany?

Badania poziomu lojalności klientów

 

Na ile trwałe są relacje Twojej firmy z dotychczasowymi klientami? Co zagraża trwałości relacji klienckich? W jaki sposób można zapobiec groźbie dezercji klientów do firm konkurencyjnych?

Badania wizerunku produktów i usług

 

Jak postrzegana jest twoja oferta przez obecnych i potencjalnych klientów? Z czym Twoja firma kojarzy się klientom? Czy wizerunek oferowanych produktów bądź usług jest Twoim rynkowym sprzymierzeńcem?

Badania potencjału rynkowego

 

Jakie szanse rynkowe związane są z nowymi elementami Twojej oferty? Co w największym stopniu zdecyduje o pozycji rynkowej nowego produktu lub usługi?

Badania i analizy popytowe

 

Jakie jest zapotrzebowanie na poszczególne elementy Twojej oferty? Jaka jest dynamika popytu na Twoje produkty i usługi?

Badania realizowane na użytek pozycjonowania produktów i usług

 

Jakie segmenty rynku są najlepiej "rokujące" dla Twoich produktów i usług? Jakie są optymalne sposoby dotarcia do poszczególnych kategorii klientów?

Analiza konkurencji (benchmarking)

 

Jakie można wskazać mocne i słabe strony Twojej oferty w stosunku do ofert konkurentów? W jaki sposób Twoja firma może i powinna zareagować na działania rynkowe konkurencji?

Badania reklamy (badanie pre i posttestingowe przekazów reklamowych)

 

Jak odbiorcy oceniają komunikaty skteczności przekazów reklamowych? W jaki sposób można zoptymalizowac treść i formę przekazów reklamowych?

Badania testingowe (ocena produktów, nazw, opakowań, etc., także in-hall test)

 

Jak odbiorcy oceniają elemety systemu komunikacji marketingowej Twojej firmy? W jaki sposób stosowane elementy systemu komunikacji marketingowej wpływają na poziom lojalności i satysfakcji klientów? W jaki sposób można zoptymalizować poszczególne elementy systemu komunikacji marketingowej?

Badania jakości obsługi klienta (przede wszystkim typu mystery shopping)

 

Czy przyjete procedury obsługi klienta są realizowane przez pracowaników Twojej firmy? Jak klienci oceniają jakość obsługi?

   

Zapraszamy do działu BADANIA w celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących naszej oferty badawczej.

powrót

 

Strona główna         Praca         Strefa wewnętrzna